Weekly update 3: Mel’s fitter body challenge

De maandag is een dag met een prima ritme. ’s Avonds bij het boodschappen doen merk ik dat ik denk: ‘Ach, ik kan wel een klein zakje chips meenemen, voor één keertje.’ Heb ik niet gedaan! 

Oei oei oei dinsdag, wat maak je me het moeilijk (of maak ik het mezelf moeilijk..) Vanaf ’s ochtends vroeg al zin aan 86 repen chocolade, 23 zakken chips en 5 puddingbroodjes… Ondanks dat heb ik ‘normaal’ volgens ritme gegeten. ’s Avonds gezwommen: 40 banen in 35 minuten! Trots en hard gewerkt. Dus wel een bakje chips verdiend… En gegeten. Dom dom dom. Ik voel me schuldig en begrijp mijn eigen gedachtegang niet. Gauw de knop weer om voor morgen!

Superactieve woensdag is het weer. Mijn niet-werkdag waarop ik het huishouden doe, veel wandel met baby Q, inkopen doe en nog veel meer. Eten is goed gegaan, dus ik ben tevreden! 

Baby Q met een koekie in de winkelwagen
 

De donderdag was goed voor me! Lekker gegeten, ik voel me prima. Ik blijf wel snakken naar iets te knabbelen ’s avonds, ik laat het eigenlijk wel, maar vind het wel lastig dat het elke keer terugkomt!

Op vrijdag ging het ook prima! Alleen wel wat ongezond avondeten gehad. Komende twee dagen hebben we twee verjaardagen, ik heb met mezelf afgesproken dat ik een klein beetje mag smokkelen.

Zaterdag: verjaardag 1. Heb heerlijk een gebakje en wat chipjes gehad, voelde me wel wat schuldig, maar morgen is er weer een dag…

Zondag: verjaardag 2. Gewoon thuis van manlief. Helaas kreeg ik ’s ochtends een telefoontje over een vreselijk sterfgeval, waardoor me de rest van de dag niet zoveel meer boeide, qua eten/drinken en alles eigenlijk.. Daardoor ben ik ook vergeten te wegen vanmorgen, dus ik houd de tussenstand even gelijk met vorige week. Ik heb wel weer lekker smoothie gemaakt voor morgen!! 

Tussenstand: -/- 2,9 kg.

Plan komende week: Hetzelfde als afgelopen week. Meer zwemmen, lekker actief blijven en gezond blijven eten. Ik voel me erg goed!

Een gedachte over “Weekly update 3: Mel’s fitter body challenge

  1. Gewoon doorgaan, als je iets wil, lukt het ook. Kleine stapjes nemen is eenvoudiger vol te houden dan grote, je wordt niet zo snel moe 😊. Prachtig kereltje!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie