Eerste werkweek

Na vorige week een laatste werkdag te hebben gehad, heb ik deze week mijn eerste werkweek gehad. Echt zenuwachtig was ik niet, ik had er vooral heel veel zin aan! (Stiekem toch wel best spannend als je dan eenmaal het pand binnenstapt.) 

De eerste dag is natuurlijk heeeeeeel veel informatie en eigenlijk heel weinig productiviteit. Ik kan nu, na 3 werkdagen, zeggen dat ik het allemaal een klein beetje kan begrijpen. En dat is irritant! Want ik wil gelijk alles kunnen. Wat is het irritánt als je álles nog moet vragen en je helemaal de weg nog niet weet. Dat je een verkoopgesprek voert en eigenlijk helemaal nog niet echt weet waar je het over hebt (mijn motto: ‘Learn by doing’). En je nog even een goede indruk moet achterlaten.

En ik heb me wel een fleuriger gevoeld, om die goede indruk te maken. Na mijn eerste werkdag werd baby Q ziek, gelukkig werk ik niet op woensdag, zodat ik lekker met mijn bijna 40 graden warme ventje op de bank kon. Maar toen kwam de nacht… Hel(p)! Met ongeveer 1 uur slaap te pakken begon ik aan mijn tweede werkdag 😞. Weg goede indruk. Het had alleen maar erger kunnen zijn als ik me had moeten afmelden om bij m’n zieke ventje te blijven, maar gelukkig was manlief zo lief om zich op te offeren 😍.

Al met al heb ik me prima vermaakt en me erg welkom gevoeld. Ff het spits afbijten en dan komt de rest ook echt wel goed!

Een gedachte over “Eerste werkweek

Plaats een reactie