Weekly update 7: Mel’s fitter body challenge

Ik kan weinig zeggen van deze week, behalve dat ik er niet trots op ben. De knop weer omzetten na de feestdagen is nog niet gelukt. Er is gesnaaid, te weinig gekookt en teveel eten afgehaald en thuis bezorgd. 

Afgevallen? Reken daar maar niet op. 

Normaal ben ik niet zo van de scheldwoorden in mijn blogs, in het ergste geval gebruik ik dan maar een hekje of sterretje, maar hier komtie: wat een kloteweek! Ik vind dat ik gefaald heb, ik voel me schuldig en begrijp er weer eens niets van. Wáárom is iets wat zó simpel lijkt, zó moeilijk en frustrerend? 

Op vrijdag heb ik voor deze week de moed opgegeven, ik heb alles wat ik lekker vind nog één keer gegeten dit weekend en vanaf morgen is het klaar, afgelopen, basta. Jaja, lekker geloofwaardig, Mel… Maar dit is écht mijn plan.

Allereerst wil ik mijn weegmoment verschuiven van zondag naar maandag. Daarmee zal ook mijn wekelijkse blogmoment een dag opschuiven naar de maandag. Ik wil een paar weken lang zoveel mogelijk koolhydraten mijden, om het afvalproces goed op gang te brengen. Maximaal 20 gram koolhydraten per dag zou het moeten doen, op die manier ben ik al eens eerder 20kg afgevallen. 

Zoals ik het nu voel is morgen het begin van de rest van mijn leven. Maar is dat niet elke dag, zodra je wakker wordt? 

3 gedachten over “Weekly update 7: Mel’s fitter body challenge

  1. Je kunt het!! 😘 En neem jezelf niet alles kwalijk, soms heb je van die weken dat het niet lukt of gaat.. So be it! Niet TE streng zijn, trek die keiharde discipline naar boven en dan gaat het het je lukken! Xx

    Geliked door 1 persoon

  2. Niet leuk… maar geef de moed niet op!
    Hier moet de knop ook om…. maar wij hebben hetzelfde als bij jullie een week met lekkere dingen, afhalen… en niet al te gezond gekookt… foutenboel, maar het is onomkeerbaar!

    Op naar een betere tijd! Succes de komende week!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie